onsdag 4. januar 2012

Kjøkken!





Først vil jeg starte med å si GODT NYTTÅR!!;)
Håper dere har hatt en fin og god start på det nye året!

Jeg starter det nye bloggåret med noen bilder fra kjøkkenet vårt, fant ut at det var lenge siden sist!;)

Blogges snart igjen!
 Nyttårsforsettet mitt er å bli en hyppigere blogger, håper jeg klarer det, for jeg synes jo det er SÅ gøy å blogge!;)

Du kan fortsatt stemme frem MÅNEDENS BLOGGER på Boligpluss.no!
Jeg blir veeeeldig glad om du stemmer på meg en gang eller to!;))

Klem

Regine



4 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også ;)
    For et nydelig kjøkken du har...
    Drømmer om hvite fronter!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. For en nydelig blogg du har! Fant deg via den nye stylizimo siden :-) Legger meg til som følger her hos deg!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  3. For en fantastisk inspirerende blogg du har! Legger deg til i leselisten min for her vil jeg gjerne få med meg oppdateringene fremover :)

    Ønsker deg et riktig godt nyttår :)

    SvarSlett
  4. Lekkert. Inspirerende med lyst,rent og grått. Noe farger i tillegg måtte jeg hatt, .))

    SvarSlett