lørdag 26. februar 2011

Inspirert av naturen...





Hvitt og tre...som musikk i mine ører! Jeg simpelten elsker den  kombinasjonen.  Det gir en slags ro, en slags "hyttefølelse" om jeg kan kalle det det.  Av og til skulle jeg ønske jeg kunne tatt med hele skogen inn og dekorert huset med busker og greiner i alle fasonger og farger, spikket og produsert tremøbler.   Men det kunne kanskje blitt litt for mye av det gode, så jeg holder meg til  "less is more".  Det får holde med noen greiner, kongler og noen tremøbler foreløpig, så får det andre bli med fantasien!;)




1 kommentar:

  1. This all happened because consumers became rolex replica sale increasingly disappointed with the retail prices of new Swiss watches so they turned elsewhere for what they felt were better values. Of course, now many of these other mediums are suffering from increasing prices or engaging in consumer manipulation - but that is fake hublot another story which I try to discuss when relevant in my various editorial pieces on watch. TAG Heuer has probably been the most vocal about their pricing strategy change. When Jean-Claude Biver took over as the CEO of TAG Heuer in late omega replica uk 2014, we discussed how prices would decrease. Mr. Biver and I then later talked further about rolex replica uk price reductions, and, according to him, in addition to many new types of products, the average price of a new replica watches sale timepiece would decrease by about 10%.

    SvarSlett